CES / NOTICIES

La Nova Creu Alta acollirà el primer partit entre els millors YouTubers

La Élite i Crazy Crew es veuran les cares aquest dissabte (18:00 hores) en un espectacle sense precedents

M&M’s i PrimeTubers organitzen el pròxim dissabte 9 de juny a la Nova Creu Alta (Sabadell) el primer partit entre els dos equips més potents de YouTube a Espanya (La Élite i Crazy Crew), un esdeveniment sense precedents en el nostre país que espera aplegar més de 5.000 aficionats, convertint-se així en el partit de YouTubers amb més públic a Espanya.

El partit es disputarà a la gespa de la Nova Creu Alta, un dels estadis més emblemàtics i amb més història de Catalunya amb el suport imprescindible de l'Ajuntament de Sabadell i del CE Sabadell.

Durant l'esdeveniment, a més, l'Asociación Española para la Prevención del Acoso Escolar aprofitarà per difondre els seus missatges i conscienciar els més joves en el respecte als seus companys amb motiu de la campanya 12 percepcions errònies sobre l'assetjament escolar.

#ElPartidazoMms, nom amb el qual s'ha batejat l'esdeveniment, enfrontarà als dos equips més potents de YouTube a Espanya, amb més de 9 milions de subscriptors entre tots els seus jugadors, entre els quals es troben grans estrelles del món gamer a YouTube com DoctorePollo, RobertPg, WuaJordi o Xbuyer.

Declaracions en roda de premsa:

  • Marc Mayolas, moderador i representant dels YouTubers: "Totes les idees comencen amb un full en blanc, en aquest cas en un canal de YouTube i, a través d'allà, la cosa ha anat creixent fins al punt d'organitzar el primer partit entre YouTubers a Espanya, amb milers de persones i és un honor fer-ho a Sabadell".
  • Carlos Mir, responsable de màrqueting de M&M’s Iberia: "El futbol ens interessa perquè són valors d'integritat, èxits en comú, superació i respecte, però aquest món té moltes vessants. Les audiències, per a un target tan jove, no només són a la televisió, estan en molts altres mitjans com YouTube. Si volem arribar a aquestes audiències per transmetre aquests valors, necessitem ser-hi. És una oportunitat única de tenir en un camp a molts xavals que podran enviar un missatge directe i proper a altres joves".
  • Joan Martínez, delegat a Catalunya de l'Asociación Española para la Prevención del Acoso Escolar: "Comprenem l'assetjament escolar entre les edats de 6 als 17 anys i, quan entres en un canal en què ells estan disposats a escoltar, és la forma més directa i el millor exemple per poder arribar amb el missatge. Hi ha estudis que diuen que el 23,6% dels nens pateixen assetjament escolar. Segur que dissabte aconseguirem arribar amb aquest missatge".
  • Fèlix Capella, director de PrimeTubers i conseller del CE Sabadell: "Fa mesos que estem treballant en aquesta idea. Ens agrada molt aquest projecte perquè hi ha una part de la societat que pensa que els nens estan tancats a l'habitació veient molts vídeos. El que aconseguim és que practiquin esport, que vegin que els seus ídols practiquen esport de la mà d'una marca amiga i ajudant a una associació que tracta un problema que part d'ells viuen o viuran a les seves escoles o en els seus entorns. Les entrades es van acabar el diumenge però hem posat 1.000 més a disposició i esperem tenir unes 5.000 persones en directe veient un partit de YouTubers. És el primer partit que es fa a Espanya amb un públic massiu de YouTubers i sumen més de 9 milions de seguidors entre els nois que hi participaran. L'audiència potencial a YouTube serà superior a la dels partits que es donen a la televisió avui en dia".
  • Marisol Martínez, regidora d'Esports de l'Ajuntament de Sabadell: "Gràcies al CE Sabadell per acollir una iniciativa d'aquestes característiques, als patrocinadors, col·laboradors, a l'empresa organitzadora i a AEPAE per donar-li aquest contingut que compartim. Sempre defenso que la política ha de ser valent i avantguardista. Les relacions dels joves han canviat i consumeixen un tipus de producte a través d'internet diferent. Aquest és un element transformador, som una ciutat valenta i avantguardista a l'hora d'assumir reptes com aquests i som una ciutat potencialment esportiva. Estem parlant de milions d'usuaris que poden veure aquest partit, que poden conèixer Sabadell i l'esport, i una administració no pot quedar-se fora, no estaríem fent bé la nostra feina".

CES / Twitter CE Sabadell