Presentada la campanya de socis 2018-19

El Centre d’Esports Sabadell ha presentat oficialment a la sala VIP de la Nova Creu Alta la campanya de socis de la temporada 2018-19. El soci, l’afició i la passió arlequinada es converteixen en els protagonistes de la nova campanya, que enguany s’emmarca sota el lema ‘El CES de tots’. D’aquesta manera, el club es manté ferm en l’aposta d’un CE Sabadell més pròxim al soci i a la ciutat, dos elements essencials sobre els quals construir i consolidar un nou projecte esportiu i social.

La presentació ha estat conduïda pel president del CE Sabadell, Esteve Calzada, i per la vicepresidenta del club, Ana Navés, i ha comptat amb la presència dels capitans del primer equip Migue González i Felipe Sanchón, així com de totes aquelles persones que formen l’entitat: socis, penyistes, empreses i patrocinadors, veterans, representants del futbol inclusiu, jugadors i treballadors del club, i membres de la comissió social i de memòria històrica.

Aquesta nova temporada, per un preu de 135 euros a general i 305 euros a tribuna, l’abonament sènior inclourà tots els partits de pretemporada i de lliga regular de la temporada 2018-19, com també tots els del filial i del femení. De la mateixa manera, amb el nou carnet, el soci podrà gaudir de grans descomptes i avantatges al club, i a empreses i col·laboradors CES. Com a novetat, s’introduirà un servei de guarderia per a nens d’entre 3 i 10 anys en dies de partit, s’instaurarà un nou sistema de congelació de tarifa d’abonament si el soci assisteix a un 90% dels partits i s’establiran dos dies del soci a la temporada on s’entregaran dues entrades a cada un dels abonats. 

Esteve Calzada, president del CE Sabadell:

  • “Ens agradaria que el carnet de soci fos més que una simple acció transaccional. Volem que el soci tingui un retorn i una compensació. Al final, la campanya d’abonament són ingressos pel club i el club té despeses importants”.

  • “En el nostre primer any hem volgut donar valor al carnet de soci. Veníem de temporades anteriors on el soci, amb raó, es queixava de que es regalava entrades a tothom i que no es protegia la seva figura. En aquest sentit, l’any passat, totes les accions que vam fer perquè vingués gent al camp les vam canalitzar a través dels socis”.

  • “A nivell esportiu, s’està fent una feina molt professional i el projecte va agafant forma. Estem partint d’una base, d’una columna vertebral, amb jugadors que estaven l’any passat i seguiran el que ve, i amb les noves incorporacions que milloraran l’equip. Formarem un equip molt competitiu amb jugadors compromesos”.

Ana Navés, vicepresidenta del CE Sabadell:

  • “El protagonista del carnet de soci és la grada, la passió, el soci, els símbols, les banderes, tot plegat resumeix quan la gent vibra i el camp s’encén”.

  • “Hem fet un canvi substancial amb el tema de contraprestacions, és a dir, les grans avantatges que tindrà ser soci del CE Sabadell. Totes les activitats i tots els esforços que ha fet el club durant aquest primer any van encaminats a que el soci senti que està com a casa seva i que aquest és el seu projecte”.

Imatges: Sandra Dihör / Roger Benet