CES / NOTICIES

Comunicat oficial

El Centre d'Esports Sabadell ha decidit donar per acabada la seva vinculació amb el grup liderat per José Garcia Alcaraz. Així, l'entitat ha decidit emprendre un nou projecte que, en els pròxims dies, es presentarà formalment a tots els socis, accionistes i simpatitzants arlequinats.

El Centre d'Esports Sabadell agraeix l'ajut i la col·laboració que, des del juny passat, aquest grup ha ofert a l'entitat i que l'ha permès sobreviure en un dels moments més crítics de la seva història. Ara, és el moment perquè el club, amb el suport incondicional de la seva afició, continuï creixent de la manera més harmoniosa i unida possible. En els pròxims dies, l'entitat oferirà a tots els seus aficionats l'ocasió de conèixer el nou camí que pren el club i que, estem segurs, farà que afrontem els objectius esportius amb totes les garanties.

L'entitat vol agrair a treballadors, directius, col·laboradors i a l'Ajuntament de Sabadell l'entesa i la bona predisposició que han demostrat en aquests moments de canvi. Tanmateix vol donar les gràcies a tota l'afició que, incondicionalment, no defalleix i dóna suport a l'entitat.

CES / Agenda

09 MAI